Friday, October 15, 2010

kekemutan terhadap mak chik ku....

penah x korang alami pengalaman macam aku...
al kisah nyer macam nie. ko boleh bayangkan x setiap kali dtg uma aku mesti dia rembat pape tok bawak balik uma dia.. semalam mak chik aku dtg coz kene jaga anak angkat mak aku. mak aku g kl semalam ada hal... seharian la dia kat uma aku n semalam aku balik keje ader la beli air nutrigen 6 pack... peh banyak kan aku beli but semua 2 dah ader tuan..mesti korang pelik kan nape aku leh beli banyak 2..coz aku keje kat kilang 2 n setiap 2 minggu sekali ader wat jualan tok staff..murah gler la kalo nak dibandingkan nga kat luar..
pas sampai jer kat uma tengok mak chik aku dok perhatikan ape yang aku bawak balik... pe lagi aku ca alif bot la masuk bilik wat xde pape blaku...bila adik ku balik baru bwk masuk nutrigen 2 lam peti ais...
punya la kedekut aku semalam...bukan kedekut la but 2 semua dh bertuan..silap ari bulan kalo dia nk mane aku nak cari..dah la semalam xbawak duit byk g keje...tapi semalam dapat gak la dia merembat mee goreng indonesia aku 2 pack..dia kata tok dia n anak dia makan.....watamat

No comments:

Post a Comment